čtvrtek 9. června 2011

Trafo přes eBay

Zjistil jsem, že v Německu lze na eBay.de konkrétně u prodejce akku-netzteil-profi v Lipsku koupit jakékoliv neoriginální nové trafo. V neděli jsem objednal a v úterý ráno jej měl ve skladu i s dvouletou zárukou. Když už tedy něco občas koupím, tak dost sleduju, jakým způsobem odesílatel celý proces provedl a zabalil a přemýšlím, jak to asi automatizují. Například tento prodejce prodal k dnešnímu dni min. 3653 kusů. Musím říct, že vše zvládl skutečně skvěle až spíše Made in Germany než China. V Německu si na tyto věci fungující firmy potrpí. Cena potom 4x nižší než originál HP na Alze a poštovné po Německu 2,90 EUR. Lidé v ČR mají občas strach kvůli záruce a i sám jsem měl dříve celkem obavy, ale zatím jsem se nesetkal s problémy. Dnes jsem reklamoval po dlouhé době jednu váhu a přišla mi poštou předepsaná etiketa DHL, abych nemusel platit zpětné poštovné... Jsou to drobné detaily, díky kterým se mi německý trh líbí čím dál víc.

0 komentářů:

Okomentovat