středa 11. září 2013

Reklama na letištích v Německu

Možná, že jsme o tom zde moc nepsali, ale do reklamy jsme příliš neinvestovali. Poslední fakturou byl snad Google AdWords na 800,- Kč před pár lety. Po provozování této reklamy nám začaly klesat nové objednávky, tak jsme si říkali, že raději reklamu nebudeme dělat žádnou a budeme čekat, co se bude dít. No zase tak úplně jsme nečekali., ale jestli někdo znáte cimrmanovskou hospodu na mýtince, tak jsme možná vypadali podobně. V posledním týdnu jsme měli trochu na spěch, protože se nám najednou zaregistrovalo zhruba 500 nových zákazníků a ten nárůst byl znát. Byla to trochu zatěžkávací zkouška celého systému a příprava na Vánoce. V Německu nejsme příliš známí a ani nevím, zda se na německém trhu příliš prosadíme, ale taková perla z minulého týdne, kterou nám řekl jeden zapomnětlivý zákazník z Austrálie je, že naši službu mají operátorky letišť v Hamburku, Frankfurtu, Berlíně i Mnichově pravděpodobně ve svých manuálech pro klienty, kteří si zapomenou nějakou drobnost v letadle a potřebují ji dostat z již vráceného letadla, nebo odletové haly.

0 komentářů:

Okomentovat