úterý 22. února 2011

Spojování zásilek

Dnes jsem celé odpoledne přemýšlel, jakým způsobem spojovat zásilky, abychom to přes systém vůbec dokázali datově zpracovat a hlavně jak to vymyslet. Máme zákazníka, kterému teď přišlo cca 10 zásilek najednou a pořád jsem počítal, že budeme při spojení od počtu zásilek ve finále nevýhodní. Nakonec mne ale napadlo, že řešení je úplně jednoduché a nepotřebujeme mu účtovat extra poplatky za "další práci". Jediným nákladem je krabice a balicí materiál. Je to sice paradox, ale se spojenými zásilkami není zase tolik práce při odesílání, když by všechny byly v jedné velké krabici. Když zase nabídneme na výběr spoustu různých krabic, budou dost růst náklady a bude hrozit, že některý druh zrovna dojde. Takže krabice bude jen jedna velká, kterou naúčtujeme za nákupní cenu, ale další poplatky přiúčtovávat už nebudeme. Rozdělávání balíčků ale podle mne nemá při pozemní přepravě smysl a ani jej nenabídneme. Už jen kvůli určitému soukromí. Mne by to třeba vadilo. Vidím to podobně jako s asistovanými nákupy dle dřívějšího článku.

Update 23. 2. 2011: Nakonec jsem dal možnost výběru mezi Velkou a Malou sběrnou krabicí.
Takto vypadá Malá sběrná krabice (vnitřní rozměr 675 x 300 x 360 mm).

0 komentářů:

Okomentovat