sobota 16. dubna 2011

Víkendové čerpání sil na ferrattě

Minulý týden jsem dělal "rozlučku se svobodou" a říkal jsem si, že by to chtělo něco netradičního a celý týden byl docela dost hektický, takže jsme se rozhodli se dvěma kamarádama, že pojedeme do Německa na Ferrattu Nonnenfelsen. Nikdy jsem nebyl na žádné ferrattě, tak jsem to chtěl zkusit a musím říct, že to byl fakt zážitek. Je to nedaleko od našeho skladu v Německu blízko Oybinu, kam jezdí starý parní vlak Schmalspurbahn (já mu řikám Tschutschubahn:). Leze se normálně v úvazku, akorát máte takové dvě "kšandy" s karabinami, kterými se jistíte na ocelovém laně. Líbí se mi, že jste dost odkázáni sami na sebe a nemusíte spoléhat na někoho druhého, že vás zdola jistí apod. Jsou tam tedy místa, kde pod vámi je třeba 30 - 40 metrů propast, ale chce si říct, že jste jištěni a zvládnete to. Je to trochu pro otrlejší povahy, ale není to nic těžkého. Člověku se úplně vyčistí hlava a trochu si dodá sebevědomí, že z něj je už trochu horolezec :) Výhledy a skály jsou neskutečnou odměnou:





Tady na tom úseku jsem měl docela problémy, jak se dostat nahoru a strašně jsem nadával :) Ale bylo to dobrý.


A to už zase slejzám dolů a říkám si, jak na to...

0 komentářů:

Okomentovat