středa 15. června 2011

Hledání zboží v Německu přes de.shopping.com

V Německu lze nakoupit opravdu velká spousta věcí. Mnoho lidí nakupuje v ČR na Aukro. V Německu je to eBay.de a Amazon.de. Jenže někteří lidé včetně mě má třeba problém si vůbec něco koupit. Aspoň osobně jsem dříve vždy bádal, co bych vůbec na eBay kupoval. Když jsem nutně potřeboval koupit náhradní díl, adaptér, nebo cokoliv jiného, využíval jsem v ČR vyhledávání přes srovnávač cen Heureka nebo Zboží.cz. Časem jsem objevil, že lze mnohem výhodněji i drobné spotřební zboží do firmy i domácností kupovat v Německu, Belgii, Rakousku apod.


Někdy jsou však chvíle, kdy se mi nechce vyhledávat na všech serverech najednou, takže jsem začal využívat kvůli úspoře času jeden z nejnámějších srovnávačů cen a dostupnosti zboží z Amazonu, eBay a tisíce jiných eshopů v Německu na adrese de.shopping.com. Jedná se vlastně o podobný server jako je Heureka a Zboží, takže nic nového pod Sluncem. Jen počítejte s mnohonásobně větším výběrem. Server je skutečně rozvinutý a funkční a opět zde nechybí účast společnosti eBay...

0 komentářů:

Okomentovat