úterý 1. února 2011

Předplatné zahraničních časopisů

Připravil jsem samoobsluhu pro objednávání předplatného časopisů z německého Amazonu, který u nich neúčtuje poštovné po Německu.

Pokud se rozhodnete pro odběr některého magazínu, přesvědčte se, že je ve Vámi zamýšleném jazyce. Některé vydání mohou být kromě němčiny i v angličtině, italštině, španělštině a francouzštině.

Časopisů je zhruba 300 a u každého jsem se rozmýšlel, zda znám člověka, který by si jej přečetl. Občas jsem hodně váhal, ale potom mne vždy někdo napadl... Listovat můžete ve spodní části. Návrhy na další časopisy, které Vám chybí, mi můžete poslat přes e-mail: ondrej.krabs@mailboxde.cz.

Co nechybí: Bike Magazin (kultovní časopis každého bikera), Fisch & Fang (pro ty, kteří rozumí mužům v přístavu u břehu), WoodenBoat (časopis nejen o dřevěných lodích), ...

Odpověď, proč nenabízíme asistovaný nákup, naleznete zde...

0 komentářů:

Okomentovat